بررسی نقش مديريت روابط مشتريان الكترونيكي در بازاريابي اينترنتي

بررسی نقش مديريت روابط مشتريان الكترونيكي در بازاريابي اينترنتي

بررسی-نقش-مديريت-روابط-مشتريان-الكترونيكي-در-بازاريابي-اينترنتيپایان نامه و پروژه رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات به همراه نتیجه گیری و منابع، چکیده: برای حفظ بقا در بازار جهانی توجه به نیازها و خواسته های مشتری عاملی کلیدی برای موفقیت در شرکت های بزرگ وکوچک می باشد. به دست آوردن یک مشتری جدید سودی معادل پنچ برابر بیشتر از ایجاد تمایل در مشتریان موجود برای یک ..دانلود فایل


مای فایل